01 April 2014

3 songs that I hate but I love most. Huh ?

Salam !

Panjang nyer tajuk.. 

Whatever..

So, today class I would like to teach uolls how to layan perasan ketika uolls break-up. 

Dengarlah lagu mengarut Mariah Carey. 

1) We belong together


Paling menyampah, ni lagu buat korang menyesal.


2) Don't forget about us


sambil tengok gambor kenangan lama, dengor lagu ni memang nangis kesat air mata guna kertas kerja.



3) I stay in love


dashyat yang ni. Segala perasaan yang hilang timbul semula.


Aku suka lagu Mariah Carey, lagu-lagu dia bermain hati dan perasaan. Chewah ! 

Hahaha

Uolls never be like a MC but uolls can be emcee on ceremony. 

XOXO

24 March 2014

想你的夜




每天晚上,你會出現在我的腦海裡的最後一個人。是的,我還是依然愛你。希望你給我回電話。我只是希望你給我打電話,說你還在乎,愛和想念我。不幸的是,你只是你,你只是一個自我。為什麼呢?

我只需要一個電話。只有一個電話。哦!我希望你給我打電話!

每天早上我總是希望我有你一個未接來電...

注意:我討厭瑪麗亞凱莉的歌曲。廢話!

21 March 2014

Naik menyampah

Sorry to say lah. Makin lama makin annoyed dengan perangai makhluk-makhluk tu.

Assalamualaikum !

Fuh fuh fuh fuh !

Hari ni aku nak terus terang lah pada kamu dan kamu.

Untuk kamu. kenapa harus masih menipu pada dunia ni ?

Kenapa tak jujur ? Dekat sana kamu kata sini. Dekat sini kamu kata sana. Kenapa nak beban kan kawan-kawan kamu ? Tak ingat mak ayah ke ? 

Alhamdullilah, tuhan tunjukkan siapa kamu yang sebenar. Even jumpa baru sekali. Kalau boleh tak nak jumpa dah lepas ni. Sorry lah

Dan

Untuk kamu lagi sorang

Maaf. Hilang respect aku pada kamu.

Bila aku bagi jawapan kamu boleh pusing ikut lain pulak. Sekarang aku bom sekali, senyap. Padan muka kamu.

Both of you out of my side !! 

XOXO

p/s: marah jugaklah. alam maya ni jangan kita percaya lagi. especially untuk dua makhluk ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...